Doprava výrobků po ČR a do zahraničí
Po zkušenostech s přepravci NEPOSÍLÁME žádné lepené výrobky sběrnou službou.
Nedokážeme ovlivnit zacházení s výrobkem – žádná nálepka ani obal nezaručí, že s výrobkem nebude házeno, nevymrzne a nezkřehne v zimě na korbě vozu, popřípadě se nezkroutí v létě teplem (pod plachtou může být až 70°C i více, což je pro plexisklo již hraniční teplota).
Desky Vám na Vaše přání zašleme řádně zabalené spediční službou PPL či Toptrans po celé ČR. Je s tím však spojeno spousta problémů námi nezaviněných a velmi špatně ovlivnitelných – pokud zašleme zboží firmou PPL, je téměř jasné, že s balíkem, který se dá unést a lze s ním tudíž ručně manipulovat, bude během přepravy na terminál, třídění a dalších přeprav několikrát házeno.
Pokud tomu chceme zabránit a pošleme balík připáskovaný na paletě firmou Toptrans, je reálná šance, že se paleta po cestě „ztratí“, aby skončila někde ve výkupu jako přivýdělek pro řidiče. A s krabicí s výrobkem je opět házeno, což mívá fatální následky…
Prosíme zákazníky, aby si zboží řádně přebírali a kontrolovali na dodacích listech a fakturách, zda je tam zapsána i europaleta. Tvrzení řidičů typu „paleta se po cestě rozpadla“ nebo „musím ji hned vrátit odesílateli“ považujte za lež člověka, který se Vás snaží okrást, protože zboží posíláme zásadně na nových paletách, max. na kvalitě B a za paletu je Vám od nás naúčtována paušální částka. Takovou zásilku proto nepřejímejte.
Doporučujeme udělat fotodokumentaci při každém převzetí zásilky. Věnujte pozornost naraženým rohům balíků a poškození krabic, po otevření zásilky budete těžko dělat foto obalu, pokud zjistíte, že je obsah poškozen. V naší expedici platí nařízení, že každý balík či zásilka na paletě musí být před odesláním přepravní službou vyfocené.
Pro větší objemy lze zajistit nákladní vůz či kamion.