plexi@plexi.cz
menu
×

Váš prohlížeč již bohužel není podporován

Oficiální podpora firmy Microsoft pro aplikaci Internet Explorer 11 (IE 11) byla ukončena v roce 2020.

Stáhněte si, prosím, některý z modernějších a bezpečnějších prohlížečů:

Jak poptávat materiál či služby

Jsme rádi, že se na nás obracíte se svými poptávkami a objednávkami a náš kolektiv se Vám snaží pokud možno vyhovět.
Vzhledem k množství poptávek a nutnosti zajištění plynulé návaznosti poptávka- cenová nabídka -objednávka výroby byla jednatelem společnosti stanovena tato pravidla pro vyřizování poptávek:

  • Přednostně vyřizujeme poptávky a objednávky stálých zákazníků, s prioritou dle realizovaných obratů.
  • Dále přicházejí na řadu jasné objednávky přířezů materiálů, u nových zákazníků vyžadujeme 100% platby za materiál dříve než jej uřízneme- obratem vystavíme zálohovou fakturu, nebo může zákazník uhradit zboží platební bránou.
  • Jako další naceňujeme poptávky na výrobu, kdy je daný výkres či jiné grafické podklady.
  • Dále řešíme poptávky, kdy pracovníci od zákazníka potřebují nějaké upřesnění či doplněnění jeho poptávky, či je více variant způsobů výroby. Obvykle nebývá problém mu zavolat či napsat. Ale stává se, že zákazník na sebe nedá telefonní číslo a chce si jen dopisovat mailem- v tomto případě po 2-3 mailových dotazech náš pracovník usoudí, že je efektivnější se věnovat jasnějším poptávkám a těm, které se dají telefonem vykomunikovat.
  • Na poptávky, kdy zákazník pošle foto stažené z webových stránek bez jasného upřesnění s vágním požadavkem „Chci něco podobného“ většinou nestačíme reagovat vůbec.

Pokud zákazník pošle mail s poptávkou, obratem mu přijde automatická zpráva o přijetí mailu. Pokud tuto zprávu neobdrží, mail nebyl doručen. Příčinou mimo špatně napsané mailové adresy může být i velká příloha mailu, náš mail server přijímá maily s maximální velikostí 30Mb.
Obvykle vyřizujeme příchozí poptávky do 2-3 pracovních dnů, denně naši pracovníci vyřizují 30-40 poptávek dle výše uvedených pravidel, takže pokud zákazník nedostal odpověď v uvedené době, většinou pomáhá upřesnit svoji poptávku a zkontrolovat, že na sebe uvedl telefonní číslo pro upřesňující dotazy.

Přes prázdniny prosíme o trpělivost, doba vyřízení vašich poptávek se může prodloužit, pomáhá nenechávat své projekty na poslední chvíli a objednávat je s větším předstihem…

Děkujeme za pochopení!

Používáme soubory cookies ke zlepšení uživatelského prostředí na těchto webových stránkách, pro analýzu provozu a personalizaci obsahu a reklamy.

přijmout všenastavitodmítnout